ΠΑΛΛΗΝΗ: Για 13 τυπικούς λόγους και για 273 ηθικούς πρέπει να ακυρωθεί η απόφαση του Δ.Σ. για το Καλλιτεχνικό σχολείο.


Γονείς και κηδεμόνες, το οργανωμένο σχέδιο των κατακτητών της χώρας μας να κλείσει όσα περισσότερα σχολεία μπορεί, είτε συγχωνεύοντας τα, είτε απαγορεύοντας την πρόσβαση στους μαθητές τους, βρήκε σύσσωμη την Δημοτική παράταξη ΖΟΥΤΣΟΥ (Μια πόλη για όλους) απολύτως  σύμφωνη...
Την ακύρωση της πρόσφατης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου να καταργήσει τα δρομολόγια μεταφοράς 273 μαθητών από άλλες περιοχές της Αττικής και ψηφίστηκε από ΟΛΟΥΣ τους παρόντες Δημοτικούς Σύμβουλους της παράταξης ΖΟΥΤΣΟΥ, ζήτα από τον Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής Ηλία Λιακόπουλο ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού σχολείου Γέρακα.

Εμείς σημειώνουμε ότι αν κάποιοι θεωρούν ότι  θα τους εξυπηρετήσει πολιτικά το κλείσιμο του Καλλιτεχνικού σχολείου Γέρακα, νομίζοντας ότι θα λύσει τα συσσωρευμένα προβλήματα της σχολικής στέγης που έχει προκαλέσει η διοίκηση τους, είναι γελασμένοι. 
Ούτε τον ψήφο των παιδιών τους δεν θα βρουν. 

 Διαβάστε ολόκληρη την προσφυγή του συλλόγου που ακολουθεί.               

     

ΠΡΟΣ
Τον Γενικό Γραμματέα κ. Ηλία Λιακόπουλο Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττική
Γέρακας, 6 Αυγούστου 2012
Ειδική Διοικητική Προσφυγή του Άρθρου 227 του Ν. 3852/2010 Κατά της υπ΄αριθμ. 191/2012 Απόφασης του ΔΣ Δ.Παλλήνης (περί Λήψης απόφασης για έγκριση της υπηρεσίας με τίτλο «Μεταφορές μαθητών», αρ. μελ. 40/12) (ΑΔΑ: Β412ΩΞΚ-ΕΜΘ, ημερομηνία ανάρτησης στο διαδίκτυο: 25/07/2012)ΤΟΥ Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα,νομίμως εκπροσωπούμενου από τον Πρόεδρο κ. Ιωάννη Αδριανό (ΑΔΤ,Σ280214/09.05.1996/ΤΑ Κηφισιάς)

Αξιότιμε κύριε Γενικέ Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής,
Έχοντας κάθε νόμιμο συμφέρον ως εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του
Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα προσφεύγουμε σε εσάς ζητώντας την ακύρωση της 191/2012
απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παλλήνης που λήφθηκε κατά τη Συνεδρίαση
της 24.07.12.
Η απόφαση 191/2012 αφορά στην υπερψήφιση της από 20.07.12 εισήγησης του Δήμου για τις
μετακινήσεις μαθητών με κεντρικό θέμα «Έγκριση πίστωσης, τρόπου δημοπράτησης της
Υπηρεσίας “ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ» με Αρ. Υπ. 40/12», και η οποία προβλέπει την ακύρωση
της μεταφοράς του συνόλου των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα με μισθωμένα
λεωφορεία για το σχολικό έτος 2012-2013.
Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα είναι το μοναδικό στην Αττική και μόλις ένα από τα τρία που
διαθέτει η χώρα μας. Είναι σχολείο υπερτοπικό στο οποίο φοιτούν παιδιά ύστερα από
εισαγωγικές εξετάσεις. Το καθημερινό ωράριο των μαθημάτων περιλαμβάνει 9 και 8 διδακτικές
ώρες (08:30-15:30).
Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 107922/Γ7/03.10.2003 (ΦΕΚ 1497/2003) «Σκοπός ίδρυσης
και λειτουργίας Γυμνασίων (Καλλιτεχνικών Σχολείων)» και συγκεκριμένα στο εδάφιο 13: «κατά τις
ημέρες λειτουργίας των Γυμνασίων (Καλλιτεχνικών Σχολείων) προβλέπεται η μεταφορά των
μαθητών με λεωφορεία». Με το Ν. 3852/2010. η αρμοδιότητα της διαχείρισης της μεταφοράς
των μαθητών μεταβιβάσθηκε στους Δήμους.
Στο πλαίσιο αυτό, στις 24 Ιουλίου 2012, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δ. Παλλήνης αποφάσισε
μόλις ενάμιση μήνα πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, με την προσβαλλόμενη
Απόφασή 191/2012 να εγκρίνει την Υπηρεσία με τίτλο «Μεταφορές Μαθητών» αρ. μελέτης
40/2012. Σε συνέχεια με την 221/01-08-2012 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δ.
Παλλήνης (ΑΔΑ: Β4ΓΠΩΞΚ-2Ε9, ημερομηνία ανάρτησης στο διαδίκτυο: 02/08/2012)
αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία η: «Λήψη απόφασης για ψήφιση πίστωσης και κατάρτιση των
όρων διακήρυξης για την υπηρεσία με τίτλο: «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ», αρ. υπ. 40/12». Ο
διαγωνισμός αυτός σε περίπτωση κατακύρωσής του, θα εξασφαλίσει μετακίνηση με
μισθωμένα λεωφορεία μόνο σε 111 από τους μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου, αφήνοντας

τους υπόλοιπους 273 να μετακινούνται από τις 6 το πρωί με πολλαπλές δημόσιες συγκοινωνίες
από απομακρυσμένες περιοχές όπως Π. Φάληρο, Βάρη, Ν. Σμύρνη, Αυλάκι, Βραυρώνα,
Αρτέμιδα κ.α.
Για διευκόλυνσή σας παραθέτουμε κωδικοποίηση του Παραρτήματος Γ της εν λόγω μελέτης:
• Προαστιακός σταθμός της Παλλήνης: Τρία μισθωμένα λεωφορεία παραλαμβάνουν
130 μαθητές.
• Προαστιακός σταθμός της Δουκ. Πλακεντίας: Τρία μισθωμένα λεωφορεία
παραλαμβάνουν 143 μαθητές.
• Κορυδαλλός: Μισθωμένο λεωφορείο παραλαμβάνει 45 μαθητές.
• Δυρραχίου (Αγ. Μελέτιος): Μισθωμένο λεωφορείο παραλαμβάνει 39 μαθητές.
• Μενίδι: Μισθωμένο λεωφορείο παραλαμβάνει 27 μαθητές.
Συνολικός Ενδεικτικός Εξυπηρετούμενος Αριθμός Μαθητών: 384
Μαθητές που θα πρέπει να χρησιμοποιούν αστικές συγκοινωνίες έως τους δύο σταθμούς
προαστιακού σύμφωνα με την 40/2012 μελέτη: 130 + 143 = 273
Για την έναρξη της δημοπράτησης αναφέρεται στην ΚΥΑ 35415/28.07.2011 (ΦΕΚ 1701/Β/2011):
«Μεταφορά μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τους Δήμους», και
συγκεκριμένα στο Άρθρο 2 παρ. 2, στους Κανόνες προκήρυξης διαγωνισμού ότι: «α. Ο
διαγωνισμός προκηρύσσεται μέχρι και έξι μήνες πριν την έναρξη των δρομολογίων με βάση τα
δρομολόγια του τρέχοντος έτος»
Επιπλέον, με το με αρ. πρωτ. 7270/28.02.2012 Εξαιρετικώς Επείγον Έγγραφό του ο Υφυπουργός
Εσωτερικών επισήμανε ότι: «Επειδή, κατά τεκμήριο, οι συμβάσεις οι οποίες προκύπτουν με τη
διαδικασία των διαγωνισμών των δήμων έχουν μικρότερο κόστος από τις παρατάσεις των
αντίστοιχων συμβάσεων των περιφερειών, οποιαδήποτε αδικαιολόγητη καθυστέρηση στη
δρομολόγησή τους από τους δήμους θα αποτελέσει αντικείμενο ελέγχου από τις αρμόδιες
υπηρεσίες. Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες οι νέοι ανάδοχοι, στους οποίους επιδόθηκαν
κατακυρωτικές αποφάσεις και συνεπώς η σύμβαση έχει συναφθεί, αρνούνται να υπογράψουν
το συμφωνητικό της σύμβασης καταπίπτει η εγγυητική επιστολή συμμετοχής τους και
παράλληλα εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα στην παρ.8 του άρθρου 50 του Π.Δ/τος 28/80.
Σημειώνεται ότι επειδή η μεταφορά μαθητών στην παρούσα φάση αποτελεί επείγουσα ανάγκη,
σύμφωνα με την ίδια διάταξη, οι δήμοι μπορούν να προχωρήσουν σε διαδικασίες ανάθεσης
μέσω διαπραγμάτευσης ή με οποιοδήποτε άλλο νόμιμο τρόπο και να πραγματοποιήσουν τη
μεταφορά μαθητών στα συγκεκριμένα δρομολόγια εις βάρος και για λογαριασμό του
αναδόχου. Επίσης, σύμφωνα με την παρ.7 του ίδιου άρθρου, με απόφαση του πρώην
κρατικού Νομάρχη και ήδη Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, στους έκπτωτους
αναδόχους επιβάλλεται η ποινή του αποκλεισμού από τους μελλοντικούς διαγωνισμούς από
έξι μήνες έως και ένα έτος»
Η 191/2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των
παιδιών και οδηγεί αυτόματα στον αποκλεισμό των 2/3 των μαθητών του σχολείου.
Το θέμα των αυξημένων κινδύνων που διατρέχουν τα ανήλικα παιδιά κατά τη μετακίνησή τους
με δημόσιες συγκοινωνίες, η φυσική και ψυχική καταπόνηση που υφίστανται, αλλά και το
δικαίωμά τους στη φοίτηση όπως αυτή ορίζεται από το ΦΕΚ ίδρυσης των Καλλιτεχνικών
Σχολείων εκτέθηκε από το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα
ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης, το οποίο παρ’ όλα αυτά αποφάσισε με
ψήφους 18 προς 9 να εκδώσει μία αντιπαιδαγωγική και ανεπαρκώς στοιχειοθετημένη
απόφαση τόσο για το Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα όσο και για το Μουσικό Σχολείο Παλλήνης,
αποκλείοντας και παρεμποδίζοντας στην πραγματικότητα την φοίτηση σε αυτά τα σχολεία
εκατοντάδων μαθητών και μαθητριών, σχεδόν επτακοσίων στον αριθμό.
Με το υπ’ αριθμ 22754/26.07.2012 ζητήσαμε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δ. Παλλήνης
αντίγραφο της μελέτης στην οποία βασίστηκε η υπηρεσία με αριθμό 40/2012 που αφορά την

μεταφορά των μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των σχολικών
μονάδων που βρίσκονται στα διοικητικά όρια του δήμου. Η μελέτη εγκρίθηκε με την 191/2012
απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δ. Παλλήνης και την παραλάβαμε στις 03.08.2010.
Με το υπ’ αριθμ. 23518/03.08.2012 αίτημά μας ζητήσαμε απομαγνητοφωνημένα πρακτικά της
συνεδρίασης, τα οποία ακόμη δεν έχουμε παραλάβει.
Οι λόγοι που μας οδηγούν στην προσφυγή για ακύρωση της συγκεκριμένης απόφασης
αφορούν τόσο σε παραλήψεις διαδικασιών όσο και σε θέματα ουσίας της μελέτης, και είναι οι
εξής:
1. Οι προβλεπόμενες από το άρθρο 4 παρ. 3 της ΚΥΑ 35415/28.7.2011 βεβαιώσεις
δημάρχου σχετικά αφενός με την αδυναμία χρήσεως ιδίων μεταφορικών μέσων του
Δήμου και των υφιστάμενων δρομολογίων της δημοτικής και δημόσιας συγκοινωνίας
και αφετέρου με τους μαθητές τους οποίους αφορά η ανάθεση απουσιάζουν από τα
στοιχεία της μελέτης.
2. Σύμφωνα με την σχετική ΚΥΑ περί μεταφοράς των μαθητών οι Δήμοι οφείλουν «Να
διαπιστώσουν ποιοι από τους δικαιούμενους μεταφοράς μαθητές δύνανται να
μεταφέρονται με τη δημόσια συγκοινωνία με βάση τα υφιστάμενα δρομολόγια. Προς
τούτο θα πρέπει να ζητούνται, είτε από τους φορείς εκτέλεσης δημόσιου
συγκοινωνιακού έργου, είτε από τις αρμόδιες υπηρεσίες μεταφορών των περιφερειών,
τα δρομολόγια τα οποία ισχύουν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Επισημαίνεται η
δυνατότητα των δήμων (προαιρετικά) να τροποποιούν τα αστικά δρομολόγια και να
ζητούν την τροποποίηση των υπεραστικών από τις περιφέρειες, σύμφωνα με τα άρθρα
94 παρ. 2 εδάφιο 27 και 186 παρ. II εδάφιο Ε.4. του Ν.3852/2010. Οι τροποποιήσεις είναι
σκόπιμο να γίνονται σε συνεννόηση με τους εκάστοτε φορείς δημόσιας συγκοινωνίας,
ούτως ώστε να εξασφαλίζεται η δυνατότητα εκτέλεσής τους.
Η πρόταση 40/12 δεν περιλαμβάνει στοιχεία που να τεκμηριώνουν τις προϋποθέσεις
που τίθενται από τον Οδηγό ενεργειών σχετικά με την επικοινωνία του Δήμου και των
φορέων αστικής συγκοινωνίας για τα υφιστάμενα δρομολόγια ή την πιθανή
τροποποίησή τους.
3. Επίσης, σύμφωνα πάντα με την ΚΥΑ «Είναι απαραίτητο, πριν ξεκινήσουν οι διαδικασίες
δημοπράτησης, ο δήμαρχος σύμφωνα με τα παραπάνω βήματα να διαπιστώσει με
έγγραφό του τους δικαιούμενους μεταφοράς μαθητές, οι οποίοι μεταφέρονται με κάθε
τρόπο ξεχωριστά, καθώς και τους μαθητές, για τους οποίους δεν είναι εφικτή η
μεταφορά τους και συνεπώς τους αποδίδονται επιδόματα. Το εν λόγω έγγραφο μπορεί
να τροποποιείται και να συμπληρώνεται, ακόμα και με αναδρομική ισχύ, κατά τη
διάρκεια του σχολικού έτους σύμφωνα με τα νέα δεδομένα» έγγραφο που μέχρι σήμερα
δεν έχει κατατεθεί.
4. Τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου ψήφισαν υπέρ μιας πρότασης, η μελέτη για την
τεκμηρίωση της οποίας δεν παρουσιάστηκε ποτέ ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου
και των παρευρισκομένων. Στην μελέτη 40/12 δεν περιγράφεται επιστημονικά και με
σαφήνεια ο τρόπος επιλογής των δρομολογίων (χρόνοι, αποστάσεις, αλλαγές μέσων
μεταφοράς, συχνότητα δρομολογίων, δρομολόγια). Η υπηρεσία 40/12 αναφέρει
απλώς πως ο Δήμος μελέτησε τις συνθήκες μετακίνησης των μαθητών προκειμένου
να λάβει αυτήν την απόφαση, εντούτοις σε κανένα σημείο της δεν αναφέρει
λεπτομέρειες της διαδικασίας ούτε και τα κριτήρια που οδήγησαν την τεχνική υπηρεσία
στη συγκεκριμένη πρόταση.
Η απουσία της επιμέρους μελέτης τεκμηρίωσης της 40/12 ήταν ιδιαίτερα εμφανής κατά
τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου καθώς εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων &
Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα έθεσαν το τρανταχτό παράδειγμα της
μαρτυρίας γονέα μαθητού της Β’ Γυμνασίου ο οποίος κατοικεί στο Παλαιό Φάληρο και

οποίος σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου καλείται να προσέρχεται
στο Καλλιτεχνικό Γέρακα χρησιμοποιώντας τις δημόσιες συγκοινωνίες. Σας
παραθέτουμε τη μαρτυρία:
«Ο γιος μου μένει στην οδό Τίρυνθος 13 στο Δήμο Παλαιού Φαλήρου. Για να μπορέσει με χρήση
μέσων δημόσιας συγκοινωνίας να μεταβεί στο σχολείο πρέπει να ακολουθήσει την ακόλουθη
διαδικασία.
• Η πιο κοντινή στάση του αστικού λεωφορείου είναι περίπου στα 250 μέτρα από το σπίτι, άρα
χρειάζεται 10 λεπτά να περπατήσει μέχρι εκεί.
• Το υπ΄αριθμ 106 λεωφορείο (Αγία Βαρβάρα - Φιξ) υπό κανονικές συνθήκες περνάει κάθε
μισή ώρα.
• Χρειάζεται περίπου 40 λεπτά για να φτάσει στο σταθμό του Μετρό Φιξ.
• Από εκεί θα μπει στο μετρό (περίπου μετά από 10 έως 15 λεπτά) και θα χρειασθεί περίπου
άλλα 20 μέχρι να φτάσει στο σταθμό του Συντάγματος για μετεπιβίβαση σε άλλο συρμό.
• Μετά από 10 λεπτά μέσο χρόνο αναμονής θα μπει στο συρμό προς Δ. Πλακεντίας όπου θα
φτάσει μετά από περίπου 25 λεπτά.
• Αφού βγει από το σταθμό του Μετρό της Δ.Πλακεντίας θα χρειασθεί να επιβιβασθεί σε
κάποιο τοπικό μέσο για να φτάσει στο σχολείο.
Εν ολίγοις είναι αδύνατο ο χρόνος μετάβασης στο σχολείο να είναι μικρότερος των 2,5 ωρών και
αυτό σε ιδανικές συνθήκες αναφορικά στην κίνηση. Άρα θα πρέπει να ξεκινάει στην καλύτερη
περίπτωση στις 5.45 πμ, κάτι αδύνατο αφού δεν θα μπορεί να ρισκάρει τις καθυστερήσεις.
Επίσης, πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι είναι μαθητής Γυμνασίου και ότι η αλλαγή 4 μέσων δεν
ενδείκνυται. Αφήνω το θέμα ότι πρέπει να μεταφέρει εκτός της σχολικής του τσάντας και μία
δεύτερη σχεδίου, πολλές δε φορές και κάποιες κατασκευές.
Αν το παραπάνω δεν τεκμηριώνει το "αδύνατο", προφανώς υπάρχει πρόβλημα στη χρήση των
όρων."
5. Στην πρόταση 40/12 αναφέρεται πως ο Δήμος διατήρησε 14 δρομολόγια μεταφοράς
για μαθητές σχολείων εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Παλλήνης επειδή «είτε η
συχνότητα των δημόσιων λεωφορείων ήταν πολύ αραιή είτε η κοντινότερη στάση είναι
σε μεγάλη απόσταση, είτε λόγω της αδυναμίας των παιδιών των πρώτων τάξεων των
σχολείων να περιπατάνε μόνα τους αποστάσεις της τάξης των 400μ». Εντούτοις, η ίδια
μελέτη κρίνει πως 273 μαθητές από όλη την Αττική μπορούν να εξυπηρετηθούν με
δημόσιες συγκοινωνίες προκειμένου να φτάσουν στο Καλλιτεχνικό Γέρακα.
6. Η πρόταση 40/12 επιβάλει στους 273 μαθητές που προέρχονται από όλη την εμβέλεια
της Αττικής να κατευθυνθούν (ανεξάρτητα εάν αυτό είναι εφικτό ή όχι) είτε στον
Προαστιακό Παλλήνης είτε στο Μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας από όπου θα υπάρχει
δημοτικό λεωφορείο για την από εκεί μεταφορά τους στο σχολείο.
7. Η πρόταση δεν επεξηγεί το πώς επακριβώς θα λειτουργήσει στην πράξη η διακίνηση
των 73 μαθητών από το σχολείο προς το μετρό ή τον προαστιακό κατά τις
μεσημβρινές και κατά τις πρωινές ώρες.
8. Η πρόταση δημιουργεί σε σχέση με τους μαθητές του σχολείου μας, άνισες συνθήκες
αντιμετώπισης, διότι αυθαίρετα αποκλείει μεγάλο τμήμα των φοιτούντων μαθητριών και
μαθητών, παραβιάζοντας τον
ιδρυτικό νόμο για την μετακίνησή τους.
9. Η πρόταση δεν λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου
που βρίσκονται σε περιοχές όπως Παλαιό Φάληρο, Βάρη, Αυλάκι, Βραυρώνα,
Αρτέμιδα κα. Οι συνθήκες μετάβασης των μαθητών από αυτές τις περιοχές είναι κάτι
παραπάνω από αντίξοες: είναι πρωτίστως επικίνδυνες για τη σωματική ακεραιότητα
των παιδιών και την ψυχική ισορροπία καθώς τα εκθέτει σε αυξημένους δημόσιους
κινδύνους και συνθήκες έντονου στρες.
10. Η πρόταση δεν λαμβάνει υπόψη ότι πρόκειται για ανήλικα παιδιά 12 έως 17 ετών και όχι
για ενήλικες, τα οποία ακριβώς επειδή ξεκινούν από απομακρυσμένες περιοχές και

χρησιμοποιούν πάνω από 2 διαδοχικές συγκοινωνίες εκτίθενται σε σοβαρούς
κινδύνους κατά τη μετακίνησή τους.
11. Η πρόταση δεν λαμβάνει υπόψη ότι πρόκειται για μαθητές ειδικού σχολείου οι οποίοι
καλούνται να βρίσκονται επί ώρες σε στάσεις και μέσα μαζικής μεταφοράς,
μεταφέροντας πέρα από το βάρος των βιβλίων γενικής παιδείας ογκώδη και βαριά
υλικά όπως υλικά από το σπίτι στο σχολείο, και αντίστροφα.
12. Η πρόταση δεν λαμβάνει υπόψη ότι μετά από τουλάχιστον 1 και 2 ώρες μεταφοράς
τους σε δημόσιες συγκοινωνίες, οι μαθητές παρακολουθούν πρόγραμμα μαθημάτων
8 και 9 ωρών και στη συνέχεια ακολουθώντας την ίδια ατέλειωτη εναλλαγή
συγκοινωνιών επιστρέφουν, προφανώς κατάκοπα, στο σπίτι τους για να μελετήσουν
για την επόμενη ημέρα και να επιδοθούν στις όποιες εξωσχολικές δραστηριότητες.
13. Τέλος, σύμφωνα με τα άρθρα 3 και 4 της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού, η
οποία υιοθετήθηκε ομόφωνα από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στις 20
Νοεμβρίου του 1989, και έως σήμερα έχει επικυρωθεί από 193 χώρες μεταξύ αυτών και
η Ελλάδα (2 Δεκεμβρίου του 1992): «Όλοι οι ενήλικες πρέπει να κάνουν αυτό που είναι
καλύτερο για σένα. Όταν οι μεγάλοι παίρνουν αποφάσεις, πρέπει να σκέφτονται τι
συνέπειες θα έχουν αυτές τους οι αποφάσεις για τα παιδιά… Το κράτος έχει ευθύνη να
εξασφαλίσει πως τα δικαιώματά σου προστατεύονται.». Η απόφαση 191/2012 του
Δημοτικού Συμβουλίου καταπατά τα ανθρώπινα δικαιώματα των παιδιών που
δικαιούνται μια ασφαλή και ποιοτική ζωή.
Επιπλέον, η παράλειψη του Δ. Παλλήνης να προβεί νωρίτερα στις οφειλόμενες νόμιμες
ενέργειες για την διαδικασία των μετακινήσεων όπως αυτές προβλέπονται από το άρθρο 2
παρ. 2 α, της ΚΥΑ 35415/2011, οδηγεί σε επισφάλεια το μέλλον της λειτουργίας του σχολείου
Για το σύνολο των ως άνω λόγων, και έχοντας κάθε νόμιμο συμφέρον ζητούμε την ακύρωση
της σχετικής απόφασης 191/2012 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δ. Παλλήνης και τη μη
εφαρμογή της συγκεκριμένης μελέτης ως πλημμελούς, την επανεξέταση των δρομολογίων που
βάσει της πρότασης της ΤΥΔΠ θα εξυπηρετούνταν με μέσα μαζικής μεταφοράς και την
εξυπηρέτησή τους με μισθωμένα μέσα μεταφοράς μετά από προκήρυξη σχετικού
διαγωνισμού. Και τέλος την έγκαιρη εξασφάλιση όλων των όρων για την εξυπηρέτηση των
μαθητών για τη νέα σχολική χρονιά 2012-2013.
Σε μια περίοδο όπου η εγκληματικότητα στη χώρα μας αυξάνει δραματικά, η επιλογή της
δημόσιας συγκοινωνίας για τη μεταφορά ανηλίκων από απομακρυσμένες από τον εν λόγω
Δήμο περιοχές όχι μόνο τους στερεί το δικαίωμα στη μάθηση, αλλά τα εκθέτει ανεπανόρθωτα
σε αυξημένους κινδύνους και αδικαιολόγητες συνθήκες ψυχικού στρες. Αντί να γίνουμε
κοινωνοί μιας τέτοιας αντιπαιδαγωγικής απόφασης, ας θέσουμε όλοι μαζί τις παραμέτρους
για το χτίσιμο μιας βιώσιμης διαχείρισης του θέματος
Ο προσφεύγων
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΕΡΑΚΑ
Ιωάννης Αδριανός
Συνημμένα:
1. ΥΑ 107922/Γ7/03.10.2003 (ΦΕΚ 1497/2003) «Σκοπός ίδρυσης και λειτουργίας Γυμνασίων (Καλλιτεχνικών
Σχολείων)»
2. Η υπ’ αριθμ 191/2012 απόφαση του ΔΣ Παλλήνης (ΑΔΑ: Β412ΩΞΚ-ΕΜΘ, ημερομηνία ανάρτησης στο
διαδίκτυο: 25/07/2012)
3. Η 40/2012 μελέτη που την συνοδεύει (την οποία παραλάβαμε στις 03.08.2012, κατόπιν του 22754/26.07.2012
αιτήματός μας)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.